Bimbo is back...

När jag loggade in på bloggen idag fick jag mig en chock som följdes av gott skratt.
En person med alias "Arne" (Vem fan är Arne? Känner ingen arne), hade varit inne på
bloggen och kommenterat mitt inlägg Kärleken och svekens baksida. Vet ni vad jag
blev kallad. Jo jag är tydligen en bimbo(?). Fattar inte att en människa har mage att
ta dessa orden i sin mun... När jag kollar IP-adressen bor personen i närheten av
Norrköping (troligen Kolmården). Lite sjukt, för känner inte en enda människa i Norrköping,
så man liksom: "Eh... okej..." Tycker i alla fall att det är lite komiskt att bli kallad
Bimbo då jag är motsatsen till en Bimbo. Så man kan ju undra om personen kör tvärtom-
språket. hehe. Kul att någon kan roa en.

Helgen som har varit har jag varit jättegrinig på Stoffe... det har inte alls varit en dans på
rosor alls... och speciellt inte för honom, som inte vet att jag har PMS :P haha. Stackars
Stoffe. Nä men blev lite missförstånd i slutet av förra veckan och under helgen som var.
Så har känt litegrann: "Fuck off... jag skiter i det här om det ska behöva vara så komplicerat..."
Men jag tycker ju om Stoffe, så jag vet att jag i slutänden bara inte skulle göra det.

Ikväll gjorde han mig så förbannat mållös. Han ska flytta närmre hit. Och så säger han:
"Du kan ju testa flytta in och bo hos mig varannan vecka sådär... se hur det känns och så..."
Det var så sjukt egentligen. I lördags kväll när det blev lite missuppfattningar m.m och jag
kände att han inte verkade tro att jag tog honom så seriöst. Så jag skrev rakt upp och ner
det jag kände, bl a att det jag lärt känna av honom så här långt gjorde att jag skulle kunna
tänka mig honom som far till mina eventuellt framtida barn. Jag bara kände för att skriva
det. Med tanke på allting som har hänt de senaste dagarna, så blev jag lite förvånad över att
ens Stoffe pratade om att jag skulle bo med honom... och han kunde naturligtvis inte låta
bli att spinna vidare på det jag skrivit om barn och var tvungen att retas: "Alltså du har ju
redan tänkt skaffa barn med mig, så är väl lika bra att du flyttar in på en gång... man lär ju
bo ihop om man ska ha barn...
"

Ikväll säger han sådana här saker, och då har jag gått runt ett par dagar och känt lite:
"han är fan inte intresserad av mig, så lika bra jag skiter i det här, innan jag kommer för
djupt in i det och blir sårad...
" Man inser litegrann hur jävla dum man är och att han faktiskt
tycker om mig, när han säger som han gör ikväll. Jag vet inte vad det blir med Stoffe. Men
han är allt en bra kille :) Så otroligt fin. Skulle göra ont i mitt hjärta om det inte blir något
mellan honom och mig. Jag har i alla fall bestämt mig ikväll för att försöka lita fullt ut på honom.
Förtroende och tillit är något som jag inte lätt får för människor på grund av många svek. Därav
anser jag att det är någonting man måste förtjäna. Lite sjukt att se det på det sättet kanske.
Stoffe känns rätt på något sätt, men man får väl se vad som händer och sker. Just nu kan jag
knappt tro att det är sant, det som hänt ikväll. Sitter och känner att jag borde nypa mig i armen
och kolla så att jag inte drömmer. I och för sig har jag blivit nypen i armen ikväll, av en hundkäft :P
Efter samtalet med Stoffe så tog jag en promenad med Fanny och hon skulle "rida" på armarna
och bitas och nöp till mig ordentligt i underarmen så det gjorde ont. Ibland är hon billig, min lilla
skithund :P


Älskade Stoffe. Vore han här skulle han få en puss...


Nu ska jag ta och sova. Funderar på att ta mig till gymmet imorn. Var inte där på hela den gångna veckan
på grund av massa jobb. Har jobbat de 11 av de senaste tolv dagarna. Jobbade 7 kvällar i rad, var ledig
en dag och sedan jobbade jag fyra dagpass som nu är till enda. Skönt med lite ledigt. Behöver verkligen
det efter dessa 11 dagar. Sanningen är att jag hade kunnat jobba 24 dagar den här månaden. Nu blir det
troligen bara 22, då jag faktiskt var sjuk en dag i början av månaden och sedan faktiskt ska ta bort ett
pass i helgen på grund att jag missade att jag hade lite saker planerat. Men ändå, 22 dagar som timvikarie,
är inte dåligt :) Nu ska jag sova... Natti natti folket!


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0