Gott nytt år...

Ännu ett år är till enda... ett kapitel, en eras... kalla det vad du själv känner.
Ett år som gått, som aldrig kommer igen.

Jag jobbade dag idag. Och vilken härlig dag det har varit idag. Kallt, solsken och
helt underbart. Jag myste verkligen idag när jag cyklade omkring och hjälpte
pensionärerna. Sedan gjorde jag en del saker som blev väldigt uppskattade.
Skönt att känna att det man gör verkligen är bra saker, som den man gör dem
för, blir glada över :)

Soluppgång över Östhammars havsinlopp/hamn. Klockan är ca 08.30 och det är den 31
december 2011. Inte tror man det på bilden i alla fall :)



Jobbar imorgon med så det blir lugnt ikväll... fast det hade det blivit oavsett om
jag jobbat eller inte. Ni som känner mig vet att jag inte är den som går ut och
dricker en massa, utan föredrar att ta det lugnt :) Men lite alkohol blir det i alla
fall. Ska dra till min kompis Ulla och hennes mamma. Så blir massa god mat...
och lite gott dricka :) hehe. Sedan blir det att smälla raketer. Får dock hoppas
att det inte slutar lika illa som förra nyåret... eller ja det höll på att sluta på ett
dåligt sätt :P

Bara för att det är nyår blir det en favorit i repris som spelades in förra nyåret




Nä nu ska jag sluta skriva och fara mot Ulla.


Gott nytt år mina läsare!!!



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0