Träning hardcore

Under de senaste månaderna som gått har min gymträning blivit lidande... tyvärr.
Bekvämlighet och för mycket jobb är orsaken, samt att jag inte känt mig hundra
procent frisk någongång. Sen när jag väl började komma igång, ja då gick farfar
bort. Sorgen har lagt sig lite och jag har kunnat jobba ordentligt igen... Och
det är dags att ta tag i träningen igen nu. Bara några veckor kvar av året. Så
ska försöka köra så hårt jag bara kan nu sista veckorna av året. Så nu ska jag
köra skiten ur mig litegrann sista delen av året. Behöver det, då min ena axel
strejkar ordentligt och ryggen visar att den behöver tränas.
 
Har hittat en skitbra låt som jag kommer köra högt i Ipoden på gymet idag:

Leoni - Did I ever (trance mix)
 
 
Ha en bra dag människor!
 
XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0