Vår- och sommarkänslor :)

I takt med de senaste dagarnas helt underbara varma väder, och grymt bra musik
känner jag mig så jäkla på topp. En grym Valborg och helg får mig på så grymt bra
humör. Och så har jag hittat låtar på Spotify som verkligen ger sommarkänsla.
Jag känner mig redo för allting just nu; fester m.m. Vill till och med börja dejta igen
och är jättepepp på det :) Det gäller bara att hitta en kille som har hjärna nog för
att vara värd att dejta... tyvärr svårt att hitta i det här avlånga jävla jantelags-
landet. Det fysiska kan man få när man vill (vilket jag skiter i eftersom jag vill
ha det fysiska och psykiska samtidigt). Jag till och med skickade meddelande till
min vän igår: "Ey mannen, vad gör du på fredag?"
"Inget än så länge..."
Jag: "Ska vi gå ut och festa på fredag?"

Fick verkligen mersmak av Valborg. Tänkte bjuda på lite grym musik som jag tror
att vi kommer bli plågade med i sommar, som i och för sig är grymt bra:

Min spotifylista; Sommar 2012
Lyssna på min spotifylista; Sommar
2012 (klicka på bilden)



Jennifer Lopez .feat. Pitbull - Dance again


Wisin & Yandel .feat. Jennifer Lopez - Follow the leader


Heidi Anne .feat. T.Pain, Lil Wayne, Rick Ross & Glasses Malone - When the sun comes up
'

Robin Stjernberg - On my mind


Three Drives - Letting you go (Greece 2000)


Tone Damli .feat. Eric Saade - Imagine


Redd .feat. Qwote & Pitbull - Bedroom


RMK & Toppen - Längsen vi sågs



Njut av musiken...
Tror ni de blir sommarplågor?


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0