Have 2 have

På fredag efter jobbet är det shoppingtime :)
Har spanat in en väska i typ flera år, från första andra året på gymnasiet,
men alltid tyckt att jag inte har råd med den. Men på fredag, när jag får
lönen så, då ska den införskaffas. Det är en kombinerad axelrem- / handväska.
Så perfekt. För ibland när man drar iväg så vill man inte ha den absolut fetaste
väskan, men en som rymmer litegrann... och det gör den här väskan. Frågan
är bara vilken färg... svart eller beige? Svart passar till allt... beige är snyggt
på sommaren... Hm vad tycker ni?



Sen ska det faktiskt införskaffas en ny bikini. Har funderat lite på vad jag vill ha för något.
En tankini skulle vara rätt soft. Men får väl se. Jag har spanat in en modell vanlig bikini och
ett par short/bikiniunderdel, som jag tycker är riktigt fin. Men det är ganska små storlekar
på dem, även om det brukar gå bra att köpa lite mindre storlek än den man har själv då
det är ganska töjbart. men får väl helt enkelt se...

Skulle vilja ha tankinin nedan, fast kanske i svart istället för petrol, även om jag vet att petrol är
en färg som passar mig. Men beror ju på vad man får tag på för underdel :) En svart skulle nog
passa bättre till de vita här ovan :) Eller?



Jag måste även försöka få tag på shorts/kortare jeans eller något. Har inte
överdrivet många shorts... eller jo, mina innebandyshorts har jag ju... och domarshortsen.
Men att kombinera dem med högklackade sandaler... Nja, det är nog inte det snyggaste.
Kanske ska komma till Stoffe på söndag i innebandyshortsen med mina högklackade sandaler.
Det blir nog en hit - eller inte. Tror inte han bryr sig så mycket. Men jag är lite strikt när det
gäller hur jag ser ut bland folk. Visst kan jag ha mina domarshort eller innebandyshorts. Men
då får man ha övrig utstyrsel som passar ihop med det :P hehe. Fast vet inte hur överdrivet
glad jag kommer vara över att gå i shorts i sommar. Jag är inte ens 22 år gammal (fyller om
1 ½ vecka), men upptäckte för ungefär en vecka sedan ett åderbråck på insidan av låret.
Känns sådär lagom kul då jag har två blåaktiga knölar precis ovanför knäleden på insidan av
låret. Jag har känt för varje år jag fyllt de sista två åren att jag börjar bli gammal. Det är
bara en känsla. Och så får man detta... ni tror inte jag känner mig ännu mer äldre då?
På grund av detta använder jag stödstrumpor redan när jag jobbar om dagarna. Har icke
tacksamma gener när det gäller sådana här saker. Mormor hade "druvklasar" på benen
innan 40 års ålder och operereade sig där mellan 40 och 45 år. Måtte jag slippa det säger
jag bara. Har dessutom ont av åderbråcken, öm över dem och ibland en tryckande smärta.
Så ska faktiskt till läkaren på torsdag morgon. Vet att det inte är nyttigt att få smällar
på åderbråck, då känner mig lite orolig för innebandyn i höst :(


Jättetrevligt att se ut så här... inte ens 22 år gammal :(
Life's a cruel bitch sometimes.

När jag idag läser om bloggerskor som gnäller över att deras lår går ihop, eller att de har en finne
känner jag bara: "Skärpning... ni är unga och fina fortfarande utan kärringtecken..." Jag förbannar
inte mitt öde, men kan ju inte låta bli att tycka att det är lite jobbigt att ha en sådan där ful grej.
Stoffe sa att det var pensionärsvarning när jag vid 22-22.30-tiden sa till honom att jag måste sova
relativt snart. Han visste inte att jag går upp 06 när jag jobbar. Han själv går ofta upp efter halv åtta
i alla fall. Så han hade förståelse. Men om han bara visste hur rätt han hade när han sa det, när man
ser hur man ser ut på benet... hm... Stackars stoffe, skaffar sig eventuellt en 13 år yngre tjej, och
får en som har "kärringtecken.." Haha :) Ska till läkaren med detta på torsdag morgon, så att de får
titta på det, bedöma och avgöra om man ska göra något åt det.

Nä gott folk. Sova nu. Skulle ha gått på gymmet imorse, men sov så konstigt inatt igen, på grund av
lyckorus. Så orkade inte upp imorse. Så ska försöka få lite sömn nu och spva och åka till gymmet imorn
bitti istället...

Fick förövrigt ett mail från Stoffe som är i Norge just nu ikväll. Man skiner upp som en sol när man ser
hans namn på displayen i mobilen. Söta, fina Stoffe :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: sanna

Hej!

Råkade surfa in på din blogg sådär bara! Ett litet tips angående stödstrurnpor är att löplabbet har sådana som ser lite mer sportiga ut och som många barfotalöpare använder! Bara ett litet tips :)

Ha en bra dag!

2012-05-25 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0