Fullkomligt kaos

Det är vad jag kan beskriva mitt liv som... och det är ett bra kaos. Jag är en känslosam
människa och när jag tycker om någon, så är det verkligen känslostormar. Och det kan
man lugnt säga att jag har. Efter många motgångar och smällar, har man blivit lite
avvaktande och slutat lita på killar. Varenda dag försöker jag ge "Stoffe" min tillit.
Det kommer ta ytterligare ett tag innan han har den fullt ut. Det bästa - Han är väldigt
förstående när det gäller den biten :)

Det är väldigt tidigt ännu och jag har endast träffat honom en gång. Men vi pratar telefon,
skickar sms och mms. Det känns väldigt bra. Man vet aldrig var framtiden tar i vägen.
Men det känns väldigt positivt nu :) Tycker mycket om honom kan jag meddela :)

Han har är en fin människa, både till utseendet och till sitt sätt.
Innan jag träffade honom var jag lite osäker på hur han verkligen såg ut, då jag bara
sett lite halvdanna bilder. När han kliver ur sin bil när vi skulle ses i onsdags,
höll jag på att tappa andan för att han var så fin :) hehe. Inte många killar som
lyckas med detta kan jag säga. Har kanske att göra med att jag redan tyckte om hans
personlighet, och han dessutom är snygg :) Ja, jag antar att jag har haft tur. Sådana
killar växer inte på träd.

När jag hör Lena Philipssons låt "Om igen" så tänker jag mycket på honom :)


Tänkte även bjuda på lite bilder jag tagit under vinterhalvåret som jag tänkt ladda upp,
men som jag inte har haft tid eller ork att fixa. Men nu är det gjort. Så nu får ni dem.







Denna bilden är faktiskt tagen julafton 2011...










XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0