PMS in my ass

Fyfan säger jag bara för PMS. Jag hade, till för cirka en månad sedan, aldrig upplevt det.
Jag vet att jag har kunnat ha en dag innan, då jag varit lite känslig. Men det har förvärrats
avsevärt. Det börjar redan tre dagar innan nu. Så sen i onsdags kväll, har jag pendlat mellan
att vara jätteglad, i nästa stund som ett åskmoln och för att sedan gråta för ingenting. Och
det är inte bara jag själv som drabbas heller. Jag låter det gå ut  över människor i min
omgivning. S fick sig en släng av skiten i torsdagskväll... jag skäms så förjävligt över det.
Det verkar vara sopat under mattan nu, men jag måste se till att det inte upprepas. För
jag förstör fan bara för mig själv genom att ha det här humöret. Jag blev tipsad om jättenatt-
ljusolja för ett tag sedan, att kapslar med sådana ska kunna avvärja PMS-störningar.
Det absolut sjuka är att de här problemem började när jag höll upp med p-pillren i en månad.
Trodde det skulle bli bättre av att äta dem igen, men det blev det inte. Så nu har jag köpt
Efamol och kommer äta dem kombinerat med p-pillren. Hoppas verkligen på en förbättring,
för jag orkar inte blir deprimerad och må skit dagarna innan mensen. Två gånger är en för
mycket och nog.



På tal om något annat kul. Häromdagen köpte jag faktiskt amerikanska blåbärsbuskar.
Så får se om de tar sig, eller om de dör...


Tänkte bjuda på två bilder som beskriver min halvsjuka humor



Nä nu är det dags för att röra sig mot jobbet... Regnet öser ner :( Känns ju sådär lagom kul... eller
inte =/


XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0