Proteinpulver införskaffat...

Nu har jag lagt min beställning på gymgrossisten. Jag är så grymt taggad på att
börja träna :) Det blev i alla fall Whey 100. Efter att ha pratat med Lasse i innebandy-
hallen idag; han och hans bror Peter är bra på det här med träning, så blev jag
rekommenderad det, då det bränner fett och bygger muskler. Exakt det jag vill få
ut av min träning liksom :) Gå ner sisådär 30 kg och bli en biff ordentligt :)




Köper gymkort i slutet av denna månaden. Här ska det bli muskler. Ska mäta omkrets m.m
på musklerna nu. Risken är att det till en början kommer bli mindre mått på musklerna,
eftersom jag har en del fett som troligen försvinner till en början med. Men det får jag
räkna med. Kul ska det bli och hoppas verkligen att det ger resultat :)
Bästa av allt är att det är dopingtestat och fritt från dopingämnen. Perfekt för en annan
som vill ha tillskott men inte dopingklassade ämnen.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Julia

Okej, jag vet inte var de har fått det där med att ett proteinpulver kan bränna fett ifrån. Det finns inget proteinpulver som bränner fett, utan det är helt enkelt frystorkad vassleprotein i whey 100. Det finns nog heller inga proteinpulver på marknaden med något dopingklassat ämne i, utan isåfall gäller det nog prestationshöjare så det behöver du inte oroa dig för oavsett vilket proteinpulver du väljer. Men träna hårt och ta dina proteindrinkar så ska du nog se att det ger resultat! Lycka till med träningen! :)

2012-01-15 @ 19:26:49
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0