Jag lär mig släppa det jag inte kan förändra...

Jag är så stolt över mig själv som människa idag. För jag har insett att det finns
saker jag inte kan förändra och att det inte finns någon mening att lägga energi
på de sakerna längre... är det saker som är jobbiga, ja då låter jag tiden ha sin
gång och det får bli vad det vill... Med denna metod har jag kunnat gå igenom
en höst som inleddes med ett fruktansvärt slag i ansiktet, en spottloska i
ansiktet... kalla det var ni vill... Du vet vad du gjorde (om du fortfarnde
läser bloggen... tids nog får du leva med misstaget... jag säger inte att
det kommer vara försent, men du kommer få känna smärtan av felvalet
till en början i alla fall...) Men jag är här idag. Jag lever, jag står på benen
och är faktiskt starkare än någonsin... tack vare dig... jag har mycket att
tacka dig för, det ska du ändå veta... och det har inte att göra med det du
gjorde i höstas, utan det du gjort under de 3 år vi var "tillsammans"...
Det har betytt mycket för mig... Du har betytt och betyder mycket för mig,
även om du jag inte träffat dig på väldigt väldigt länge...
Jag hoppas du kommer tillbaka till mitt liv faktiskt :)

LeAnn Rimes självbiografiska text till What I cannot change, är lite av en
spegelbild av mig faktiskt. När jag hör den låten och ser mig i spegeln, då
vet jag... det är mitt liv det där med...


Jag kommer lära mig att släppa det jag inte kan ändra på.
Jag kommer att lära mig att förlåta saker som jag inte kan ändra.
Jag kommer försöka lära mig att älska, det jag inte kan förändra.
Men jag kommer att förändras, ja jag kommer att förändras...
Vad jag kan och när jag kan det...






XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0