Jag hatar tekniken!!!

Jag måste bara skrika ut på bloggen i ren jävla frustration. Ursäkta svordomen.
Men är inte vissa saker bara så typiska? Ni som följt min blogg lite till och från,
ni vet att jag hade problem med min gamla bärbara dator. Ni har säkerligen också
läst att jag hunnit köpa en ny, hittills väldigt grym dator. Ni som följt min blogg
under längre tid, vet att jag också äger en Samsung Galaxy S2, sedan i juli 2011.
Men vet ni, nu när jag har ny dator och allt verkar frid och fröjd, då ger telefonen
upp. Vafan är det för odds på den liksom? Jag tror i och för sig att det kan handla
om ett kortslutet batteri, hur det nu kan ha blivit det, när jag inte har gjort något
speciellt med den liksom. Visserligen har batteritiden de senaste dagarna varit
extremt kort. Men att det skulle kortsluta sig... ja det hade jag knappast väntat
mig. Igår när jag skulle ladda den så betedde den sig underligt och batteriet blev
extremt varmt. Så känns lite som att det är en kortslutning. Så ska testa att köpa
batteri idag och se om det blir någon ändring.

Men det är bra frustrerande. I ett sådant här läge, då hatar man verkligen tekniken
och har ingen större lust att ha med den att göra direkt.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0