Göteborg here we come...

Sitter på X2000 nu på väg mot Göteborg. Åh jag är så trött idag.
Somnade ca 02.10 inatt och gick upp 04.45. Värsta av allt är att
jag vaknade 2-3 gånger under den korta tiden jag sov :P Så jag
är ganska trött om jag säger så. Det är cirka 2 timmar kvar på tåget
innan vi rullar in i Göteborg. Så funderar på om jag ska ta och sova lite.
Vi kommer att sova på Quality hotel Panorama. Ska hinna med och fika
med en vän när jag är i Göteborg med. Blir nog super. Än så länge går
det bra på tåget med Fanny. Hon håller sig ganska lugn. Lite bökig, då
hon kryper ut och ska ligga i gången :P Bortskämd hund som är van
att ha mycket yta att sova på. haha. Lämnar nu Katrineholm, där vi
plockat upp lite folk.

Ulla sitter förövrigt och tittar på film och skrattar högt :P
Haha :P


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0