I want my black pants back...

Fem jobbdagar med storhelg-OB, det gillar jag, till enda. Kan inte säga annat än att
det känns grymt :) Bra betalt m.m :)

Jag är lite out of the blue just nu när det gäller bloggningen. Känner mig lite off, just
för att jag jobbat mycket. Så kroppen känns ganska slö. Och på köpet har jag troligen
fått min första ordentliga allergiska reaktion... på lårena och benen, av ett par svarta
stretchjeans som jag var så glad över att ha köpt. Damn säger jag bara.

Just nu har jag så blandade känslor över saker och ting. Bland annat över mitt test
av dejtingsidor. Ska jag vara ärlig... jag skulle ju bara dit och bevisa att i stort sett
alla killar som sitter på dejtingsajter bara är ute efter en sak. Resultatet är att jag fått
mycket av de mailen jag förväntade, bland annat sitter en kille som gjorde bort sig
första gången han skrev, och sitter och skriver mail om och om igen fast jag inte ens
svarat på något. Men sen så kan jag säga att resultatet också är att jag suttit och
pratat med en och samma kille i snart 3-4 dagar. En kille som verkar jättgullig och
inte är som alla andra. Man ska väl aldrig ropa hej... och det tänker jag inte göra
heller. Alldeles för tidigt, känner honom inte ens. Så har en viss tvivel i kroppen.
Jag är förberedd på det värsta. Efter att ha blivit sviken och fullständigt sparkat på
av flera killar, senast för ungefär 9 månader sedan, så tror man inte fullt ut på
kärleken längre, förrän det verkligen är säkert. Killen bor i Gävle i alla fall. Dock
verkar han inte vilja prata på telefon, så klart man har sin misstankar. Men numret
är registrerat på den han utger sig för att vara... så antar att jag får se och försöka
vänta ut honom 3-4 dagar är nämligen kort tid. Jag vet ju inte ens om han är
intresserad. Men fortsätter man prata med en person 3-4 dagar, så finns det väl
något intresse kan jag väl tycka. Den som lever får se.



Ja, jag vet att jag skrev att jag var intresserad av en annan kille när jag reggade
mig på dejtingsidor. Men eftersom vi blev osams för en vecka sedan och han verkade
mest tjurig, för att att jag tyckte att har man sagt i ungefär en veckas tid att man ska
ringa, så ska man ringa. Och när jag tänkt efter här under den gånga veckan känner
jag bara att jag lägger honom åt sidan lite. Tror säkert han egentligen är en ganska
bra kille. Men jag behöver någon som vill samma sak som jag, d v s seriös relation
och som vill ha barn m.m i framtiden. Jag kan inte fortsätta slösa bort år på fel killar.
Jag måste vara egoistisk och tänka på mig själv nu; mina behov, min framtid och min
vilja. Den här nya killen kanske också visar sig vara fel. Men då jag inte träffat honom
än m.m så vet man ju inte. Vad som händer får tiden utvisa. Det pirrar i alla fall och
jag känner mig lite som en stutsboll ;)

På tal om annat så har jag fått hem mitt nya liniment nu; Sascos Aloe rub. Ska bli kul
att se om det är bättre än något annat som jag testat tidigare. Min naprapat använder
det och de4t har fungerat. Så det visar sig.


På tal om någon annan sak så har jag köpt den så kallade hälsovästen, som vetenskap-
ligt är bevisad hjälper till att bygga upp hållningen. Ett av mina problem till kotorna som
ligger fel i bröstryggen och nacken har med hållningen att göra. De som testat den säger
att det fungerar. Så får hoppas det gör det för mig med.




Nu är det dags att sova.

XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0