Fredagkväll i goda vänners sällskap

Ja gud vilken kväll jag har haft. Om ni bara visste. För ett tag sedan började jag och min
gamla klasskamrater på grundskolan på att prata om att vi kanske borde ses. Sagt och
gjort. Ikväll har jag varit hemma hos en gammal klasskompis. Vi var en del från klassen,
även om det saknades någon. Men vilket sällskap... och vilken humor vissa har. Min
gamla klasskompis Joacim har verkligen valt fel jobb. Han kaklar badrum m.m... men han
skulle säkerligen kunna försörja sig som standupkomiker...

Jocke sjunger


Jocke pratar norrländska och drar en skämt om tatueringar


När jag kom hem för va 40 minuter sedan ställde jag mig och stekte fläskfilé :P Mitt fredags-
kvällsnöje... verkligen. Nej då så illa är det inte. Neb imorgon är det hundutställning i
Västerås. Nu ska jag sova. Lite nervös inför det, då domaren sägs va superhård. Så får
vi i alla fall Very Good imorn, så är jag nöjd.


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0