När inte ens ens mamma tycker om en...

... Hur ska då en kille kunna göra det? När man har två så kallade förebilder som har ett kompis-
förhållande, istället för en parrelation, Hur ska man då fatta hur ett förhållande fungerar och få
det att fungera?


Jag vill ha dig tillbaka P. Och det är inte på grund av det ovanstående, utan för att jag är så jävla
förälskad och kär i dig. På grund av att det är du i mina drömmar och ingen annan. Jag trodde
aldrig någonsin att jag skulle få känna denna kärleken, men du fick mig att göra det. Visst
har jag varit kär förrut. Men det har aldrig varit rosenrött och rosa, den känslan som kärlek
ska vara. Vill inte ha någon annan än dig. Jag lever hellre ensam än hittar någon ny. Jag
dör hellre än att vara ensam... ÄLSKAR DIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0