It all comes back... like a flood, and makes me cry cause' it reminds me of everything...

Saknaden blir större och större för varje dag som går. Hålet i mitt hjärta växer för
varje andetag. Ibland känns det som att benen ska vika sig, som att jag knappt kan
andas. Jag vill bara sjunka ner i en hög på golvet och gråta. För jag saknar och
älskar dig så mycket, mer än jag någonsin trodde det var möjligt att älska en annan
människa. Jag känner mig ibland förlamad av saknaden, kommer mig inte för att
göra något. Allt jag vill är att åka till dig. kasta mig i din underbara famn och höra
dig säga att du vill att jag ska stanna... att du inte vill att jag ska gå.

Jag älskar dig så jävla mycket. Jag känner mig nästan handikappad och halvt
medvetslös ibland för att jag älskar dig så jävla mycket och ofta tänker på dig.
Älskar dig...




<3 Jenny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0