Wish you were here...

Jag vet att jag vissa gånger kan vara en rätt komplicerad människa, en människa som kan
tända till för allting, även om jag har blivit bättre. Detta blev jag tack vare dig. Ibland nu när
jag inte har dig hos mig, så kan jag känna att jag ibland fått tillbaka lite av det gamla mig.
Inte det med att jag blivit negativ. Jag tror någonstans att jag har kommit över den fasen.
Jag har till och med börjat längta efter snö - och jag har verkligen hatat snö förrut. Men
jag kan känna ibland, att du tog fram de bästa sidorna hos mig... allt bra som fanns inom mig.
Jag använder mycket av de bra sidorna än och kommer säkerligen fortsätta med det. Men
ibland kommer de dåliga sidorna fram igen. Jag kan känna att jag skulle kunna göra vad som
helst för att få dig tillbaka. Jag är så jävla kär i dig att jag inte vet var jag ska ta i vägen
ibland. Jag vet att känslorna aldrig kommer att slockna helt och hållet. Och jag hoppas verkligen
du framöver inser att det till slut blir obekvämt att gå i gamla skor... för de går sönder tids nog.
Allt går sönder, allt gammalt brukar ta slut. Och jag tror det gör så i ditt fall med.. Jag är de
nya skorna, de som är obekväma för dig på grund av olika saker; åldersskillnad, att jag är
ganska självständig och inte följer normen för någonting, utan kör mitt eget race... Jag
hoppas du inser att det faktiskt finns ganska många bra saker i mig och hoppas att du kan se
att det är mig du borde vara med. Jag är inte perfekt, kommer aldrig att bli... men ibland
handlar det inte om att vara perfekt, för det är en omöjlighet. Jag älskar dig och jag värnar
om dig.


I can be tough, I can be strong. But with you, it's not like that at all
There's a girl that gives a shit. Behind this wall you just walk through it

And I remember all those crazy things you said. You left them running
through my head  You're always there, you're everywhere  But right now
I wish you were here

All those crazy things we did  Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere. But right now I wish you were here

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Here, here, here. (I wish you were here)

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Near, near, near (I wish you were here)

I love the way you are. It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is... And the truth is that I really miss

All those crazy things you said You left them running through my head
You're always there, you're everywhere But right now I wish you were here

All those crazy things we did. Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere. But right now I wish you were here

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Here, here, here (I wish you were here)

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Near, near, near (I wish you were here)

No, I don't wanna let go. I just wanna let you know
That I never wanna let go. Let go, oh oh

No, I don't wanna let go. I just wanna let you know
That I never wanna let go (Let go, let go, let go)

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Here, here, here (I wish you were here)

Damn, damn, damn. What I'd do to have you
Near, near, near (I wish you were here)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0