Öregrund in spring...

Idag har äntligen värmen återvänt igen. Det var en trevlig överraskning
då det de senaste dagarna bara varit runt 7-8 grader. Så nu är jag glad :)
Under eftermiddagen var jag ute i Grisslehamn med mamma. Och Fanny
var också med. Fanny har badat för första gången utomhus, när hon gick i
vattnet vid strankanten. Hon älskar vatten. Så hon hade det skitkul idag. Sedan
ikväll har jag gått den dagliga kvällspromenaden med henne på 3,5 kilometer.
Skönt som vanligt. Ikväll var Ulla med. Tänkte lägga ut lite bilder på Fanny
från idag, eftersom jag är lite för trött ikväll för att orka skriva något vettigt.
Känner att jag skulle vilja klinka ner lite ord på bloggen om Nicklas Bäckströms
agerade igår, att först skylla på en skada som sedan tidigare är läkt och sedan
lägga över skulden på sin klubb. Vet inte vad jag ska säga om killen. Är måttligt
arg över hans beteende. Men tänker inte skriva något mer om det idag... Det får bli
imorgon i så fall. Nu sitter jag i soffan och slöar. Kikar på hockeyn och Så ska det
låta. Zappar lite fram och tillbaka. Dock är så ska det låta slut nu.  Så nu blir det
bara hockey :)








XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0