Musik just nu

Jag tänkte göra en lista med de låtar som spelas flitigt i min
dator just nu. Musiken är lite som tiden, den kommer och går.
Och vissa låtar dröjer sig kvar hos en medan andra försvinner.
Jag kan ibland komma på mig lyssnandes på låtar som jag gillade
när jag var väldigt liten. Då inser man ibland att när det gäller vissa
låtar så stannar tiden och man kommer lyssna på dem hela livet.

Här är listan med de låtar som spelar mycket hos mig just nu:


Artist

Låt

Blue

I can

Petter

U & Me

Lena Philipsson

Idiot

Alexandra Stan

Mr Saxobeat

Eric Amarillo

Om sanningen ska fram

Jana Kramer

Whiskey

Laban

Love in Sibiria

Veronica Maggio

Jag kommer

Petter

Krafter

One Less Reason

A day to be alone

Kellie Pickler

One last time

Little Big Town

Kiss goodbye

Sugarland

Stay

New Kid

Luftens hjältar

Petter

Stockholm I mitt hjärta

Norlie & KKV

Pressad av tid

Movitz

Vad dom än sager

Laban

Donna

Anna Abreu

Hysteria

The Pierces

You’ll be mine

Mohombi

Coconut tree

Nadia Ali

Rapture

Tim Berg

Seek Bromance

Tinie Tempah .feat. Eric Turner

Written in the stars

Lazee, Eric Turner & Adam Tensta

Young N Restless

Alex Sayz .feat. Sibel

United as one



Har jag missat någon låt som du tycker är bra? Kul med musiktips... Så skriv då :)


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0