En strimma ljus i mörkret...

De sista två veckorna har känts blytunga på grund av en del beslut som jag
tvingats ta. Jag har väntat i många år, och hoppats på en ändring. Men den har
inte kommit. Så har fått göra det bästa av situationen.

Nu har jag blivit lovad att få hjälp med hyra till lägenhet. Ska diskutera lite om det
finns någon möjlighet att ta en lägenhet som kostar mer än jag får hjälp med och
flytta ihop med en kompis som betalar resterande delen av hyran. Får se vad som sker.

Sen har jag blivit erbjuden att jobba på kommunen inom hemtjänsten i sommar. Så det
är ju positivt :) Så känns litegrann som att det är lite ljus i mörkret just nu :)
Känns skönt :)



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 15:57:40
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Jenny

Ja cecilia, det är min egna design. Dock är det ju en grundmall i blogg.se jag använt som mall och så. Men bilder och sådant är eget, samt att jag ändrat en del marginalavstånd och textplacering, samt teckensnitt till personliga saker...

2011-07-11 @ 22:12:07
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0