Nu installerar jag våren :)

Ni som besöker min blogg har säkert märkt att det legat ett lösenord på bloggen
under dagen. Det kom dit eftersom blogg.se lagt dit det för att jag blivit abusedanmäld.
Hade tagit en bild  på googles bildsök i gott syfte. Var inte meningen att trampa någon
på tårna. Men det gjorde jag tydligen vilket bidrog till att jag blev anmäld för att ha
brutit mot upphovsrättslagen. Men har raderat bilderna från bloggen nu. Så nu är
jag back on track. Tråkigt att någon kände sig trampad på tårna i alla fall. Men skönt
att det löste sig så enkelt :)


Jag satt nyss och surfade runt på facebook när jag såg en väns statusmeddelande:

Installerar våren...
████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
20,11% complete


Och efter dagens väder som varit, helt underbart väder, så är det nog sanning :)
Solen har strålat på landsbygden kring Uppsala och även inne i själva Uppsala.
Inte heller bara vädermässigt utan resultatmässigt. Almtuna är åter klart för
Elitseriekval i hockey. Storvreta är åter med i kampen om SM-guldet. Sten Stures
damer piskade glappkäftarna i Sala Silverstaden och drömmen om ett damlag i
högsta serien i Sverige inför nästa säsong lever fortfarande, även om det kommer
bli extremt tufft att nå kvalplatsen. För Sirius innebandy finns fortfarande hoppet kvar,
även om man trots full poäng i de sista matcherna i Superligan inte har saken i egna
händer utan samtidgt är beroende av andra resultat. För Sirius bandy slutade säsongen
för ett par dagar sedan genom att man åkte ur kvarten i slutspelet. Men jag tycker ändå
att Sirius bandy gjort framsteg, från att flera år inte haft en möjlighet till slutspel. Fyris-
fjädern leder solklart, snudd på överlägset badmintonelitserien och kommer inte ha
några problem att gå till slutspel. Både stadens dam- och herrlag i basket har också
chansen till slutspel. Våren avslutar dessa sporter, nu tar Sirius fotboll vid inom den
uppländska sporten.



XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja, jag bor i fredriksberg nu :) Underbar by! :D

2011-03-04 @ 20:30:35
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0