Min nya drog...

För ett par veckor sedan var jag och en kompis på Kinarestaurang och käkade
buffé. Som vanligt är det alltid lite frukt och så till efterrätt. Då käkade både hon
och jag persikohalvor, säkert 6-7 st i var, trots att vi var proppmätta efter all
kinamat och sushi vi tryckt i oss. Jag tyckte dessa persikohalvor var så goda.
Idag köpter jag två(!) burkar. Det är så himla gott. Har käkat 3 halvor ikväll.
Mina föräldrar ogillar dessa, så när jag stod och åt sa de att det måste vara
något fel på mig och att jag var "äcklig" som åt dessa. Tänk om jag skulle gnälla
på dem varenda gång de tjafsar om hur gott det är med lever och pölsa.
Pölsa har jag ju faktiskt ätit förr, kan äta det fortfarande. Men har blivit något
psykologiskt hos mig när det gäller det så brukar ha svårt att äta det oftast.
Och när det gäller lever, det märks att de inte har läst vad levern gör i kroppen.
I stort sett allt skit i kroppen går till levern. Levern är som ett filter. Frågan är då
litegrann var all denna skit tar ivägen. Jag tror säkert inte att det är direkt farligt
att äta lever. Men dels gillar jag inte smaken samt att det psykologiska med att
jag vet att det är ett reningsorgan, gör att jag inte kan tänka mig att äta det.
Märkligt hur man kan påverkas... Hur som helst så är persikohalvor något
som inte påverkar mig negativt.... tvärtom :)







XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0