5 veckor...

Jag var och träffade valparna idag igen. De är fem veckor nu precis idag.
Haha man slutar aldrig skratta åt dem som de håller på. Brottningsmatcher
blandas med, springa runt till jag ramlar och somnar i en hög. Helt underbart
att se vilket liv det är i de små djuren. De är som små nallebjörnar hela
bunten. Min bror ska med och träffa valparna nästa vecka... Han funderar
ju eventuellt på att ta en valp han med. Men han har inte bestämt sig ännu.
Men känner jag min bror rätt, kommer han smälta som smör i solsken
när han ser valparna nästa vecka. Så återstår att se vad som sker...
Enda som är med valparna nu är att de tuggar på allting; tår, kläder,
fingrar. Idag bet till och med en av hanarna mig i skenbenet, medan Fazzi,
en av tikarna högg mig i fläsket på insidan av låret. Deras tänder är som
små nålar. De tuggar och tuggar tills de får grepp med hörntänderna...
haha då får man dra undan fingrarna för då gör det riktigt ont :) Känns som
att ta blodprov:) Det är tre veckor kvar nu tills vi får hämta hem den
lilla vovsingen. Ska bli mysigt :) Får se vad katterna tycker om den. Men
borde går bra. Valparna är vana vid katter. Men jag tycker synd om våra katters
svansar. Uppfödaren berättade att en av tikarna tagit tag i den andras tikens
svans och dragit henne över hela golvet i svansen :P haha. Tur att katterna kan
sätta upp sina svansar i luften, en bit från valpens räckvidd...


Jag och Farin... (Jag gillar den här bilden. Våra blickar möts och det ser ut lite som
att vi förstår varann...)


Fazzi i mitt knä


Fazzi tuggar på mina fingrar...



Jag har flera bilder på min facebook. Så ni som är mina vänner där kan se dem.
Det finns även bilder på kenneln som har valparnas hemsida: Lapptoppens Kennel
Om ni tittar på kennelhemsidan finns valparna under Kull F.



XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken av dessa sötnosar ska du/ni ha?

2011-01-20 @ 11:44:24
Postat av: Jenny

Det är inte bestämt ännu. Eventuellt ska min bror ta en av tikarna också. Så beror lite på om han ska ta en hund och så, vilken av valparna som är bäst. Uppfödaren vill ju ha bästa tiken på foder och det är svårt att avgöra riktigt ännu. Men det står mellan de två tikarna som är på bilderna.

2011-01-20 @ 13:03:37
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: CJ

Åh men vilken sötnos!

2011-01-20 @ 15:49:53
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

åh så söta :D

2011-01-20 @ 16:22:26
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Amanda Rieem

Hey sweet!



Du har väl inte missat tävlingen där du kan vinna ett smycke värt 200 kr?



klicka på länken för att komma direkt till tävlingen!

http://scenbloggen.com/amandarieem/2011/01/13/smyckestavling-victoriandreams-se/#comments



KRAM KRAM

2011-01-20 @ 16:32:25
URL: http://amandarieem.com
Postat av: Josefin

Naw, vilka sötnosar ! :)

2011-01-21 @ 17:39:04
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0