Jennyam "Only god can judge me..." - Now even in other language :)

Vet ni vad? Jag fick en kommentar från en engelsktalande person häromdagen som
tyckte min blogg var roliga och bra. Kul tycker jag. Men då slog det mig att (något som
jag i och för sig funderat på längre) jag skulle lägga in en sådan här google översättnings-
knapp på bloggen så att människor från massa olika länder kan läsa den. Så nu
har jag skaffat så kallade översättningsknappar.
Do you know what? I received a comment from an English speaking person the other day that
thought my blog was funny and good. Funny, I think. But then it hit me that (something that
I am in and of themselves thinking about anymore) I would put this kind of google translation
button on the blog so that people from many different countries can read it. So now
I have acquired so-called translation keys.


Du finner dem här på bloggens startsida(i toppen ovanför profilbilden);
You can find them here on the blog's home page(at the top above the profilpicture);



Här på inläggs-, arkiv- och katergorisidorna (i slutet av varje inlägg).
Here on pages of the posting, archives and category (at the bottom of every text);



Läs och ha kul :)
Read and enjoy!


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode Make Up & Foto

sv: åh tack, vad kul :D

Den uppdateras genom My blog posts, där kan man välja om det ska uppdateras till profilen eller sidan :)

Lycka till! Kram

2011-02-03 @ 15:23:33
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0