Bloggkrasch...

Min blogg kraschade inatt igen när jag skulle ta bort en annonsering och lägga
till en annan. SKITKUL! - Inte :( Så har bara återställt den lite sådär temporärt
nu. Den är inte klar, vilket syns lite här och var. Men jag ska fixa den. Får dock
bli imorgon. Klockan har passerat 03 och jag skulle ha sovit för längesen. Men
på grund av strulet med bloggen är jag fortfarande vaken. I 99 fall av 100 gillar
jag tekniken. Men  just nu är den här 1 gången av 100 som jag inte gör det.

Solen gå upp imorgon och då ska jag försöka fixa sidan igen :) Stay cool!


Over and out!






Kommentarer
Postat av: Khangkheng´s ♥

har du haft en bra dag då? :)

2011-02-01 @ 21:12:50
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Khangkheng´s ♥

hehe ska inte klaga här heller, min dag vart lika bra som din tror jag;)

2011-02-02 @ 00:16:30
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0