Frukost nästa...

Det är med lite besvikelse, över att Falun IBF inte kunde stå upp mot Warberg IC i
innebandysemifinalen, som jag vaknar idag. Funderar just nu på om jag är en helt värdelös
innebandytippare. Hm.... kanske inte är så. Men en förlust med 7-3, nä det var inte alls vad
jag förväntat mig. Orutinen och åldern kanske börjar spela in för Falun nu. Hoppas inte. Jag
trodde på falun i fördel av hemmaarena. Men inte då. Att de skulle komma att få det tufft
visste jag, men siffror som 7-3 i baken. Nä nä, känns inte okej. Jag är inte falunfan egentligen,
utan Storvreta- och Siriusfan. Håller på allting som kommer från Uppsala. Haha. Men skulle vara
kul för innebandyn om Falun tog sig final; lite ny luft och nytt blod, som ni som läste inlägget om
falun igår kunde se att jag eftersökte i texten...

Nu ska jag käka frukost. Blir samma frukost som de två tidigare mornarna; Jordgubbsyoghurt
med All Bran Regular och skivade färska jordgubbar. Jordgubbar har blivit lite som en drog för mig.
De hade denna annonsen på ICA Kvantum i Uppsala denna vecka:


Naturligtvis vad jag tvungen att ha :)


Jag vet inte vad dagen har att bjuda på mera idag. Kanske ska jag till Uppsala och träffa
en vän. Det vet jag först mitt på dagen idag då jag pratat med personen. Annars så kommer
brorsans vovve Sivan att vara här från ikväll till imorgon då brorsan ska vara dj ikväll som
kommer på en 20-årsfest för en kille i klassen under mig på grundskolan. Blir det inte Uppsala
så blir jag hemma och hjälper till att vara barn- vakt åt Sivan. Hade varit kul med lite innebandy
i rutan, men sänds inget idag. Så får försöka överleva. Kanske börjar jag flytta över saker till
datorn och så till externa hårddisken... Det jag vet nu är att jag ska överge min katt Lexus som
ligger på min arm och är gosig och gå ner och äta frukost och sedan spela några betapetomgångar
http://www.betapet.se . Det är ett bra tidsfördriv. Vissa människor är dessutom pratsamma.
Skrev ett ord igår: "Slup" som är en form av segelbåt och personen jag spelade emot undrade vafan
det var för ord. Då va personen äldre än mig (?). HAHA ordet resulterade i 117 poäng. Stackars jävel.
Vann den matchen med nästan 300 poäng :P


Min frukost idag liksom två mornar tidigare... :)



XOXO Jenny has left the building.





Kommentarer
Postat av: M

Hej!



Vad kul att du spelar betapet, det gör jag och min syrra också, typ hela tiden. Vad heter du där? Kanske vi kan spela någon gång.

2011-04-05 @ 10:11:12
Postat av: Jenny

Jag heter DeepBlueEyes på betapet. Jag är en periodare, så ena månaden spelar jag så fort jag kan... nästa ser jag inte ens åt sidan :) Men jag tror säkert vi kommer kunna spela mot varandra någongång :)

2011-04-06 @ 07:17:48
URL: http://jennyam.blogg.se/
Postat av: M

Kul!

2011-04-07 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0