Sliten.

Min fot värker, mina vadmuskler är hårda och stela precis som
bakre och främre lårmuskelaturen. Kroppen känns som en sten
som inte går att lyfta. Det har varit en lång, påfrestande men
rolig dag (berättar mera imorn). Det är värt att känna sig så här
efter helgen eftersom det varit kul.


Jag har just nu en rygglägesposition i sängen med datorn på magen.
Jag kollar på några avsnitt av Criminal Minds första säsongen. Har
inte sett så många avsnitt av tv-serien. Men vet ni vad. Trots att kroppen
är stel så får man vara positiv och tänka att man faktiskt har gjort något
bra och som kroppen mår bra av. Jag har njutit av godis och chips ikväll,
utan att ha dåligt samvete. Jag förtjänar att få unna mig det ikväll.


Det går att sammanfatta mitt fysiska och psykiska läge med ett ord;
Sliten.


Det är vad jag är. Nu ska jag sova. Det var längesen jag såg fram emot
så mycket att få sova. Det ska bli så underbart skönt när John Blund kommer
och vaggar mig till sömns inom en kort tid. Det ska bli så jävla skönt att sova.


GODNATT FOLKET!
Hoppas att ni får en bra måndag :)





XOXO Jenny has left the building. To be continue...






Kommentarer
Postat av: Teojohanne

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-09-19 @ 15:40:27
URL: http://teojohanne.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0