Matchförberedning.

Klockan 16.30 blåser domaren igång våran fjärde seriematch denna säsong.
Vi möter Hagunda IF U hemma i Hall 2000. Jag känner mig nervös och
hungrig vilket är ett bra tecken, tror jag. Jag tror på vinst idag, fast att jag
är så trött så det känns som jag skulle kunna somna sittandes :P
Men är ju ganska nyvaken också. Valde att sova någon timme extra idag
för att det var match. Nu blir det frukost :)

Lite sol hade inte skadat, just nu är det mulet och regnigt ute.
Usch usch usch för vädret. Grått och trist.


Mitt spelarfoto. Är dessa kläder man kommer ikläda
sig idag kl 15.30 :) i Hall 2000.


TAGGA TAGGA TAGGA!





LAGET <3






XOXO Jenny has left the building... To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0