Just nu...



JA! DET ÄR EN FLASKA VITT VIN NI SER SOM HAR CA 3-4 DL KVAR I SIG!
Jag har köpt den själv med. Och det hör faktiskt inte till vanligheterna att jag
bara sitter och dricker vin eller annan alkoholhaltig dryck bara sådär.
Är nämligen ganska sparsam med alkohol, vilket de som känner mig vet.
MEN JUST NU SITTER JAG OCH HALSAR UR DENNA FLASKA!
Nä världen håller inte på att gå under... Men jag har under senkvällen börjat
få sådan jävla värk i höger öra att jag inte vet var jag ska ta vägen. Så dricker
vin för att dels bli trött (blir supertrött av alkohol och jag är småtrött innan) så
jag kan somna lätt fast jag har värk, samt försöka döva värken lite. Sen kan
jag inte rå för det, men tycker vitt vin är gott... även om ni som är lite bättre
vinkännare än mig sitter och skrattar bakom skärmen och undrar vad det är
för jävla billigt vin jag dricker :P haha.

Det är ett spanskt; René Barbier. Jag tycker det är riktigt gott.
Info om det nedan:


Det här en ett av de få inlägg när jag kommer skriva att jag sitter och halsar vin.
Det är dels första gången jag gör det :P Och dessutom gör jag det aldrig normalt,
men just ikväll med världens jävla öronvärk, så gör jag det. Testa förövrigt vinet,
det är gott :)

Har ställt klockan på 08.00, alltså ringer den om 6 timmar. Ska vakna då och
känna efter hur örat känns; om jag eventuellt bör ringa läkare... Det
visar sig.

Godnatt.



XOXO Jennys has left the building. To be Continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0