Fortsättning följer...

Ni som följer min blogg och som läst den de senaste månaderna
vet att jag har börjat skriva på en bok (första kapitlet finns att
läsa om ni klickar på kategorin Boken). Sedan dess har det stått
still. jag har funderat på en fortsättning på den... vridit och vänt
på saker fram och tillbaka, hit och dit för att kunna komma på
en bra fortsättning till den. Jag har haft all tid i världen att sätta
mig ner och försöker skriva några rader... men det har inte blivit av.
Men nu ska jag verkligen lägga manken till och försöka fortsätta på
den. Slutet är redan bestämt... Nä kommer inte avslöja detaljer.
Ni får läsa den i så fall :) haha. Men jag tänkte att blir inte de saker som
jag hoppas ska bli av, av, så ska jag sätta mig ner nu i helgen och
försöka spåna och klottra ner lite rader i word. Får se om de hamnar
under deleteknappen. Vad tror ni?

Hur som helst ska det bli en fortsättning. Det lovar jag :)




XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0