En aningen död...

Det är förnamnet på vad jag känner mig just nu. Jag är inte alls på blogghumör...
och det har nog att göra med att jag inte tycker att det finns så mycket intressant
att blogga om just nu. Innebandyn känns ju aningen död nu när SSL ligger nere
den sista veckan inför VM. jag vet inte om jag kommer skriva så mycket om
VM heller, vi får se hur mycket ork och lust jag har. Jag hoppas i alla fall att det
blir ett bra VM för Sverige, även om jag har kalla kårar gåendes längs ryggraden
sedan 9-2-förlusten mot Finland i Euro Floorball Tour. Jag vill vara optimistisk och
tro. Men jag måste ändå erkänna att det känns som att VM-guldet åter igen hamnar
i Finland. Hoppas dock att jag har väldigt fel. Och just nu är det innebandydöd för mig
med eftersom jag har rehabperiod och har haft sedan i torsdag. Börjar redan ledsna.
Men kom lindrigt undan denna gången med låret, och räknar med att vara tillbaka senast
nästa tisdag, men förhoppningsvis redan på torsdag. Bara vänta och se. Går inte
att göra så mycket annat. Hade tre matchen jag skulle dömt i helgen, men måste
tacka nej till alla tre då SK Vide av någon anledning flyttat matchen från ca 16 till
klockan 12.45. Tack så mycket Vide. Men sådant här beteende från klubbarna
så är det ju helt kört att försöka planera in matchen man ska döma. 750 kronor
väck i helgen då :( *SUCK*

Idag har jag varit ute i snön och lufsat. hoppade ner i ett dike för att få bra position
för att fotografera. Jag hade snö upp till låren :P Har sedan försökt mig på att sätta
upp ljusslingor utomhus, vilket aldrig skedde eftersóm slingorna och adaptrarna
var isärplockade och det inte finns någon märkning på slingorna. Så hade varit
som att leka ole dole doff att försöka sätta ihop slingorna med adaptrarna. Som
tur är så är en slinga likadan som en annan som vi håller på att leta efter. Så hittar
vi bara den kan vi köra uteslutningsmetoden :) Bra va?

Tog några foton idag. Här är två av de bästa. Har en färg och en svartvit version av de
båda, så lägger in båda motiven och de båda versionerna. Hoppas ni gillar bilderna :)








Nu glögg med pepparkakor :D


XOXO Jenny has left the building. To be continue...





Kommentarer
Postat av: Annki

Wow!!! Vilka fina foton.

2010-12-09 @ 22:49:22
Postat av: Jenny

SV: Tack så mycket. Är tagna med en mobilkamera; Sony Ericsson Satio.

2010-12-10 @ 00:26:03
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0