Ska stänga ute en idiot från mitt rum hädanefter

Nu har jag bestämt mig. Ska stänga ute min mor från rummet då jag pluggar.
Hänglås ska införskaffas, liksom kattlucka så att mina kissar i alla fall kan komma
in. Sen kan ju hon bara försöka fortsätta störa mig. Är jävligt dåligt när en förälder
försöker bryta ner en när man ska plugga istället för att peppa en. Men nu
jävlar. Det här är ett problem jag kan göra något åt. Så istället för att sitta och
vara förbannad på henne fortsättningsvis och tycka synd om mig själv, så tänker
jag vara positiv stänga henne ute från rummet och inte låta hennes beteende störa mig.
Hoppas hon gillar hänglåset och kattluckan :P haha!

Var som min vän frida sa: "Haha Evil"








Kommentarer
Postat av: jane

satsa på att flytta hemifrån vet ja.

2010-05-11 @ 00:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0