Kan datorer var pollenallergiker?

Alltså jag vet hur dumt rubriken var, men jag tyckte tanken var så
jävla rolig ändå. Jag sitter ute med laptopen i knäet i solen. På
gården står det sex stycken björkar som släpper ifrån sig frömjöl.
Bilarna är pudrade med gult just nu på grusgången.

Jag vet att det finns otroligt många just nu som har det väldigt
svårt och jobbigt. Tycker verkligen jättesynd om er som tvingas
dras med allergier. Ibland skäms jag, som nu när jag skriver att
jag har lyxen att faktskt slippa allergier själv... vilket jag är väldigt
tacksam för.

Jag började i alla fall skratta för mig själv när jag tänkte tanken:
"Fasiken, dator drar ju in luft via fläktarna och nu när jag sitter
ute flyger det säkert massa pollenporer runt omkring mig.
Datorn lär ju dra in dem... undra om datorer kan vara allergiska
mot pollen..."
Förstår ju att absolut inte så är fallet, men det kanske i alla fall
inte tycker om att få in främmande föremål i sig. Lär ju visa sig
om den börjar hosta eller brakar ihop sen. Haha.





Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha bodybuilder ^^. Jag menade att jag kände mig tjock för allt jag tryckt i mig. Det har blivit att jag käkat skräpmat flera dagar i veckan i några veckors tid nu. Man känner att hälsan inte blir den bästa då :P, och att jag då fortfarande inte går upp i vikt är konstigt och orättvist mot dom som kämpar för att gå ner i vikt :/. Kram

2010-05-22 @ 09:09:17
URL: http://metmaskis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är tränaren som springer med i början där :) La av för att jag flyttade och ja, det är verkligen ett stort hål. Kanske letar upp en förening i min nya stad en vacker dag!

2010-05-22 @ 18:17:34
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Malin Johansson

Sv; Jaa jag vet, 22st på vänstra benet och 18 på de högra..Hatar myggen !

2010-05-24 @ 11:13:51
URL: http://zonette90.blogspot.com/
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: haha okej :D

2010-05-24 @ 12:52:35
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0