Är det okej att skämta om allvarliga saker... eller ? :P

Jag blev full i skratt nyss. Jag gick in på blogg.se för att kolla vem som hade
blivit veckans bloggare. Ofta är de personerna som blir veckans bloggare,
enligt mig i alla fall, ganska tråkiga. Känns som att deras blogg inte passar
mig då jag har andra intressen. Måste ju finnas annat att skriva om än
vilka kläder som är populärast, hur mycket man shoppat, vad man shoppat
och si och så. Som veckans bloggade dök det i alla fall upp en 32-årig kvinna
som är journalist, fotograf och småbarnförälder. Jag höjde genast på ögonbrynen
och satte direkt kurs mot kvinnas sida ( http://magstarkt.blogg.se/ ). Hon stack ut på
något sätt gemfört med tidigare "veckans bloggare".



När jag sedan hade letat mig till hennes sida hittade jag ett inlägg där hon skämtat
om en rubrik i metro som handlade om förre polischefen; Göran Lindberg, och
de brott han begått mot kvinnor och unga flickor. Egentligen borde man inte skämta
om en sådan sak. Men Sofie, som veckans bloggare heter, gjorde ett klockrent skämt
om rubriken. Jag log brett när jag såg det. läs bloggen :)


Hoppas ni fattar Sofie's skämt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0