Lisa Nilssons nya underbara låt :)

I Samma Andetag

Hej igen. jag är uppe än. Ser natten möta morgonen
Jag satte mig Och skrev till dig igen

Sover du? Saknar du? Ser du också dagen vakna nu?
Räknar varje andetag... Tills jag kommer hem

Det är samma sol. Samma himmel här. Det är ett vackert
liv. Det är en vacker värld Och en vacker dag Är väl du
och jag På samma plats? I samma andetag?

Nytt hotell. Varje helg Nya människor varje kväll
Är det nåt? Händer nåt, du ringer väl?

Det är samma natt. Samma stjärnor här
Det är ett vackert liv. Det är en vacker värld
Och en vacker dag Är väl du och jag På samma plats?
I samma andetag

Vi rusar fram och vi kan inte stanna Två parallella liv
på skilda spår. All tid går åt till att få tid tillsammans
Och färdas mot ett nu vi inte når

Hej igen Jag är uppe än. Ser natten möta morgonen
Räknar varje Hjärtslag tills jag kommer hem.

Det är samma natt. Samma stjärnor här
Det är ett vackert liv. Det är en vacker värld
Och en vacker dag Är väl du och jag På samma plats?
I samma andetag

Det är samma natt. Samma stjärnor här
Det är ett vackert liv. Det är en vacker värld
Och en vacker dag Är väl du och jag På samma plats?
I samma andetag



Älskar denna Lisa Nilsson låt. Tycker att Lisa Nilsson är en
av Sveriges bästa kvinnliga artister någonsin. Hon är i alla
fall en av mina favoritartister. Älskar denna låten. Hoppas att
du som läser detta inlägg också kan tycka om låten lika
mycket som mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0