Staffan Jacobsson har stafettpinnen i stafettbloggen

Unt har en blogg kallad Stafettblogg, där flera Upplandsprofiler, för det mesta
inom sport vecka in och vecka ut skriver. Koncepter är att en profil
skriver i en vecka, sedan tar nästa över. Denna vecka har turen kommit till
Storvretas hemmason, tillika innebandybacken Staffan Jacobsson. Han hade
frågat en person han kände, som bloggade, om vad han skulle skriva. Han frågade
henne om några tips. Hennes svar hade varit att han skulle klara sig galant. Sagt
och gjort. Nu har jacobsson hunnit skriva några inlägg. Och jag måste säga att
han klarar det mera än galant. Det är märkliga fanbrev om tjejer som frågar om
vem som har märkeskalsonger i Storvreta, till tröjbyten efter säsongen med bandy-
spelare i Sirius. Man får sig verkligen ett gott skratt av att läsa bloggen.
Sen om det är för att jag är så otroligt trött idag att jag skulle kunna däcka,
alltså en sådan dag när jag kan tycka allt är kul fast det egentligen
inte är det, så skulle jag råda er att läsa bloggen.


Staffan Jacobsson                  Bild lånad från Storvreta IBK's hemsida
(http://www.storvretaibk.se/gen.img?imgurl=%2FUserFiles%2FLagen%2FA-laget%2Fbild22.jpg&mw=500?)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0