Människa med otroligt dålig smak? Vad säger du?

Jag brukar försöka inte att bry mig om folk jag ser på bilder på nätet.
Känns så otroligt onödigt att slösa bort dyrbar tid på det när det finns
viktigare saker här i livet. Men jag såg en bild som bara gjorde att jag inte kunde bläddra
förbi bilden. Blev så chockad över hur otrolig dålig smak en människa
kan ha klädmässigt. Antagligen gillade den personen som hade
kläderna på sig det. Men modemässigt är det verkligen så att
man blir mörkrädd.

Leopardlinne, snyggt i sig. Men sedan en mörklilla munkjacka med
svarta tigerränder till fick mig att nästan skrika rätt ut. Blev
verkligen chockad av kombinationen. Hoppas ingen som vet vad
mode är får se bilden. För det är en hemsk syn.
Delar med mig av bilden här:

(OBS! Bilden är redigerad och retuscherad för att man inte ska kunna
identifiera bäraren.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0