Låtar som berört

Det här inlägget skulle ha handlat om Ryssland och doping.
Men eftersom jag inte har orkat skriva klart inlägget ikväll,
så får det handla om något annat. Och just ikväll är jag lite
deppig. Laget förlorade matchen idag under den sista minuten.
Jag spelade inte eftersom min skada fortfarande inte är läkt.
Jag hade alltså inte kunnat göra någonting och vill inte heller
uttala mig om matchen. De kommer sällan bra ord när man är
frustrerad. Jag vet vad det var som brast, sen att andra skyller
på att vi körde med tre femmor får stå för dem. Alla har sina åsikter,
vilket de naturligtvis har sin fulla rätt till. Tack vare att jag känner
mig lite deppig ikväll, dels på grund av förlusten, för att jag känner
att orken att plugga som jag verkligen behöver tryter,
samt att jag saknar en speciell person otroligt mycket, så väljer jag
att lägga upp lite låtar som har berört mig och så har fått mig att
kanske fälla tårar, eller som jag lyssnat på när jag varit förbannad.

Kate Voegele - Wish you were


Agnes Carlsson-Champion



Ana Johnson - The Harder we fall


Ane Brun - True Colors


Anna Bergendahl - Nothing compares 2 U


Tracy Chapman - Baby Can I hold you tonight


Carrie Underwood - So small


Eva Dahlgren - Ängeln i rummet


Goo Goo Dolls - Iris


Kelly Clarkson - Already gone


Kent - Utan dina andetag


LeAnn Rimes - What I cannot change


Ronan Keating .feat. Lulu - We've got tonight


Madonna - Power of Goodbye





Kommentarer
Postat av: Rickelito

En analys angående frostade sälar ;=)

2010-02-01 @ 11:47:30
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0