Nya facebook - Hiss eller diss?

Jag läste för en stund sedan om att facebookgruppen håller på att förändra
facebook igen så att profilsidan kommer att se annorlunda ut. Jag minns förra
gången som det skedde. Snacka om ramaskri. Var ingen som gillade den nya
idéen då. Jag var ingen älskare av den heller. Men nu har man vant sig vid den
och bryr sig inte så mycket. Jag fixade just så jag har den nya.

Först intrycket var lite wowkänsla. Men sedan när man måste trycka på en knapp
för att kunna göra statusuppdatering blev jag lite skeptisk. Men vi får se.



Har du fixat den nya profilvisningen ännu?

 - Vad tycker du?



      Så ser nya profilvisningen ut...


XOXO Jenny has left the building. To be continue!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0