Mitt mode i höst

Jag brände nästa 2000 kronor igår kväll när jag beställde kläder från H&M.
Dock blev det en del grejer, tror jag räknade till 15 stycken. Tänkte lägga
upp bilder här. Dock är jag som sagt var inte riktigt säker på att jag fått med
allting... eller ja, jag vet att jag inte har fått med allting.



Ledsen att bilden är dålig. Men har ofta problem att ladda upp bilder i JPEG-format på bloggen.
Så måste använda mig av GIF ganska ofta, vilket försämrar kvalitéen totalt :(
Hemska kläder.

Han även shoppat loss massa i sommar.


                         Linne - H&M                                                     Skinnjacka - H&M




                            Skor - Din sko                                               Linne - Lindex

                  Linne - H&M                                          Topp - H&M


                            Skjorta - H&M                                                    Linne -H&M



                            Topp - H&M



       Designat armband till förmån för forskningen kring hjärt och
                   kärlsjukdomar hos kvinnor. Köpt på tradera.


Jag och min kompis provar klänning på H&M. Jag ångrar än idag
att jag inte köpte den. Brukar inte tycka om klänningar, men gillade
den där jag provade stark. Såg inte allt för tjock ut i den heller.
Min kompis är retusherad på bilden, annars hade hon strypt mig :P
HAHA

Har även köpt en ljusblå skjorta i sommar, något som jag velat ha länge.
Har köpt några saker till. Får se om ja lägger upp det sen.





Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag är likadan, kan gå bananas om jag kjommer in på H&M. :P

2010-08-20 @ 13:14:43
URL: http://juliaelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0