Blogg under design

Jag håller på och gör om designen på bloggen. Men jag vill inte att den ska ligga nere
för allmänheten under tiden, så låter den vara öppen. Men om färger och så ser konstiga ut,
så vet ni orsaken. Kommer fortsätta med det senare
idag, så förhoppningvis får den sin rätta form under dagen :)

Är dessutom hemma idag, skulle ha jobbat 7-12. Dels har jag ont i halsen. Men den största orsaken är att jag
har svårt att gå. Under helgen när jag städat, tror det var på fredagkvällen eller någongång tidigt under dagen på lördagen, trampade jag in något i foten. Det kände bättre fram på kvällen på lördagen. Men hela gårdagen när jag gick omkring, stack det under främre trampdynan på mig. Har kollat men hittar inget som är misstänkt. Dessutom
har jag med en nål, pillar upp en stor krater där det gör ont i trampdynan så att underhuden kommit fram.
Det vill säga att jag tagit mig igenom två hudlager. Jag undrar om det är något fel på ens smärtgräns när
man kan ta nålar och sticka in i fötterna och gräva stora kratrar i huden. Hm. Känns inte spec normalt i allafall
att det inte gjorde mer ont än det gjorde. Men hade ju inga problem att ta blodprov på mig själv heller när
vi gjorde laborationer med eget blod på biologi b:n under våren som var. Brukade ibland sluta med att man
hackade sig i fingret med blodlancetten, inte bara en gång, utan tre-fyra ibland.
I alla fall måste jag be mamma kolla på det ikväll, för känns inte bra alltså. Hon och pappa kommer ju hem efter att ha varit borta på husvagnssemester i en vecka. Inatt som varit har jag sovit med våtkompress
för att "mjuka" upp foten och eventuellt få föremålet som sitter att av sig självt krypa ur huden. Men
sådan tur har man säkert inte :P hehe. Jävla mjuk hud man ska ha under fötterna som snappar upp den minsta
glasbit som går att hitta ;P haha. Men jag lever :) Ska fortsätta sova någon timme eller två nu... sedan ta mig upp och göra lite nytta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0