Tatuering

För några år sedan piercade jag mig. Det var något jag tyckte var snyggt då och det såg
faktiskt ganska så bra ut. Någonstans har jag bilder, men tyvärr kan jag inte lägga ut någon
här idag eftersom jag inte har dem på denna dator. Hade jag fortfarande haft piercingen kvar
i dag så hade jag väl varit
glad över den. Men det är inget jag sörjer. Piercingen hade jag bara funderat på en kort tid.
Alla i min omgivning gjorde piercingar, så blev nog lite grupptryck men också att jag
faktiskt tycker att det kan vara snyggt med någon piercing sådär.

Det jag dock funderat på i många, många år är en tatuering. Jag har tänkt att en dag så ska jag
nog tatuera mig. Men det har aldrig blivit av. Dels har jag inte haft råd. men sen har det varit en
sak som skrämt mig, tänk om jag tatuerar något som jag inte kommer tycka om senare?
Jag kan inte säga att jag till hundra procent bestämt mig för vad jag vill göra...
men jag har länge funderat på att skriva "Faith, Hope & Love" någonstans på kroppen.
Men jag vet inte säkert om jag vill ha den och framförallt var jag vill ha den. Sen funderar
jag på Carpe Diem. Jag har heller inte släppt tanke på ett par änglavingar på ryggen. Men de två
sista är jag extremt osäkra på.

Tatueringarna kanske inte anses personliga, men för mig skulle två sådana tatueringar vara
personliga på många sätt. Varför tänker jag nog inte riktigt skriva ut här. Det finns nämligen
en del saker som jag vill hålla för mig själv och inte vara så utelämnande med. Funderar på
att eventuellt designa dem lite själv... har ju ett MVG i bild på gymnasiet :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0