Min vecka denna vecka

Måndag: Skola; Matematik C & Kemi A-laboration. Nackdelen är ju att jag alltid sover dåligt
på söndagsnätterna och att det skiljer nästan 5 timmar mellan det att matematiken slutar och
kemilektionen börjar klockan 15.00. Det är mycket dötid som jag inte alls tycker om.

Tisdag:
Kommer att bli hemma från skolan. Dels så har min cykel som jag har i Uppsala
gått sönder. Ventiljäveln är "väck". Upptäckte det imorse, måndag, då jag skulle cykla från mammas
jobb till skolan. Tycker inte alls om att den har gått sönder. Sedan har jag en del telefonsamtal som
måste göras.
På tisdagskvällen är det träning. Jag var ute i skogen i helgen med mamma och pappa och lyckades
gå vilse en av dagarna. Som tur var lyckades vi hitta ut till slut, 5-6 km från var vi hade bilen parkerad.
Bra motion. Knäet värkte det gjorde det, men var inte så farligt, så ska testa träna på tisdagkvällen. Oavsett
vad som sker så har jag min räddning på onsdagen.

Onsdag:  Dagen kommer börja med att jag ska till ortopeden på Olmed för att göra avgjutning på mina
fötter eftersom jag ska få hålfotsinlägg som är gjutna efter mina egna fötter. Sedan tänkte jag passa
på att prata med ortopeden om mitt knä. Jag vet inte vad det är som är fel i knäet, men att något inte
står rätt till förstår jag nu efter att ha använt en antiinflammatorisk muskelgel i en vecka, och jag fortfarande
har ordentlig värk i knäet emellanåt. Ledband som tänjts kanske(?) Misstänkte ett tag menisken och har
inte riktigt släppt tanken på den efter som knäet klickar och knakar då jag sträcker ut det efter att ha suttit med det på en stol i 90 graders vinkel. Hade förövrigt rätt kul åt mitt andra knä efter måndagens mattelektion
eftersom det bara smällde till mitt i knäet när jag sträckte ut det efter lektionen. I skolan är det kortdag, slutar
12.10 vilket ska bli skönt.

Torsdag: LEDIG!

Fredag: 08.30 Matematik, 10.30 Kemi A  13.00-14.40 Fysik A. Sedan ska jag få åka hem.
På kvällen på fredagen har laget match mot Almunges damlag. Håller tummarna för att jag kan
och får spela då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0