Lycklig?

Varför kan jag inte skriva någongång i min blogg att jag är lycklig.  Det finns nog många som läser denna blogg som tycker jag gnäller. Det kanske stämmer. Jag är nog den där jobbiga typen som ingen vill vara vän med, som ingen lägger märke till, som ingen överhuvudtaget minns... den där människan som ingen kan älska. Det är i alla fall så jag känner mig... oälskvärd och hemsk. Jag känner mig som en genomskinlig skepnad som alla bara ser igenom. Jag har egentligen en rädsla just nu, det är att förlora de enda människa som betyder något... Ibland har jag undrat om det är tanken på att bli ensam som gör att jag är rädd. Men det är inte det. Det kallas känslor...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0