PIZZA... i brist på innebandy=)

Kommer på mig själv just att det är första gången jag skriver flera inlägg per dag:P
Sitter just nu hos kompisen och drygar mig. Ska plugga... eller sch... det talar vi tyst om:P
Nej då ska ta mig i kragen sen. Blev en liten resa till Thúns för shopping idag. Blev två snygga linnen; ett spygrönt med lite silver på och ett svart med silver på. Sedan passade jag på och köpa nya träningsshorts eftersom min gamla helt enkel börjar bli till åren. De är väl en, ja 4-5 år gamla. De går att använda och har knappast passerat bästföredatum. Men ändå, kan vara skönt med lite nytt.

Han insett att jag nästan bara köpt nytt till innebandyn iår, nya short, nya skor, ny klubba, ny sportbh... ja nu saknas bara träningströjor och sportstrumpor:P hehe.

Ikväll blir det att svulla pizza. Blir lite tröst för att jag inte ska spela imorgon... eller inte=P
Nej då, ska käka det för att det är gott=)  Får hur som helst hålla till godo med pizzan eftersom jag är skadad. Kunde säkert spela imorn om jag ville, men väldigt dumt i så fall. Jag bör inte heller det. Får hålla tummarna för att tjejerna tvålar dit rimbo ordentligt=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0