Match om 5 timmar

Jaha då sitter jag här hemma och längtar efter matchen. Det är konstigt att jag gör det fastän jag inte kan spela. Men det handlar väl om passion till idrotten. Jag skulle göra allt för att få spela idag. Men det är dumt att försöka eftersom risken är att ryggen blir sämre är stor. Och jag vill inte riskera det. Men hur som helst känns ryggen bättre i alla fall. Jag räknar med att kunna träna på torsdag, om min naprapat ger klartecken imorgon bitti. Det gäller att följa hans råd för att inte dra kotorna i ryggen snett igen. Rehablitering som gälleR...



Tränarna har genomgång inför laget
©Jenny Andersson-Mård   BILDER FRÅN TRÄNINGEN TORS 9 OKTOBER 2008  I HALL 2000



Men hur som helst, hur kan jag som inte ens ska spela, dels längta men också vara nervös inför matchen?
Jag vet inte riktigt förklaringen, men tror det handlar mycket om längtan att själv vara med. Tycker det är jättetråkigt att inte kunna spela. Men men. Nervösheten kommer nog av att jag själv alltid är nervös inför matcher, även om det som idag är ett lag som på det efter förra helgen, och på pappret lätt ska slå. Men jag är ändå nervös :P


Återkommer senare...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0