Kul... när mobilen startar om sig själv på natten...

Jag vaknade och var skitsur imorse. Min mobil hade inte ringt. Under natten hade den lyckats starta om sig själv, så när jag öppnar den så måste jag slå in ny pinkod. Så jävla typiskt! Jag skulle till gymet och träna, för att sedan åka till skolan efter det. Helvete säger jag bara. Det känns som att det är mycket i mitt liv som strular just nu.

Ryggen vill inte vara med den heller. Hela förra veckan kändes det som att jag var på bättringsvägen. NU är jag tillbaks på ruta nummer ett igen... ungefär. Emellanåt har jag riktigt ont. Visst jag börjar vänja mig vid smärtan lite. Men ändå... det är fan inget kul. För man ska inte ha ont i ryggen. Misstänker att helgens arbete på äldreboende där jag jobbar gjorde sitt åt ryggen. Måste säga att det här är fan verkligen inte min dag.. vaknar upp på dåligt humör. Blev dock lite gladare när min brorsa frågade om jag skulle ja frukost och gav mig två små burkar med yoggi à 125gram i varje=)

Jaha det har inte hänt så mycket hittills under dagen. Det är träning ikväll och jag är verkligen förvirrad. Funderar på om jag ska testa träna ikväll... det var ett tag sedan nu. Ryggen verkar paj igen... så det känns som att det inte kan bli värre i alla fall. Det kanske till och med blir bättre av att träna. Kan ju bara vara så att musklerna inte tycker om stillhet. Jag kan alltid hoppas att jag har lite tur för en gångs skull. Sedan ska jag stretcha nu med... tänkte jag... kanske där skon klämmer, att jag fuskat med stretchingen. hehe... på återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0