Får vänta längre på comeback

Ikväll var jag nere på träningen. Körde ett tag i gymmet, vilket känns i armarna just nu. Blev dock VÄLDIGT besviken på det. Fanns endast 3 av de 9-10 maskiner som jag ska använda enligt min instruktör på friskis. Men det jag körde var i alla fall skönt. Testade på lite skott sedan på ena målet när den planhalvan var ledig. Kändes så där i ryggen. Sträckte och drog, men jag körde några skott till. Ska ringa naprapaten imorgon bitti och konsultera med honom. För i så fall kanske jag kan vara tillbaka i träning igen om 1-2 veckor på planen lite lätt.

På torsdag kväll blir det gymmet istället för träningen. jag kan ändå inte delta på själva innebandydelen, så känns lite drygt att åka dit då... när jag lika gärna kan sitta på gymmet en timme i Uppsala och göra en snabbare comeback om några veckor på planen... Sedan ska jag jobba i helgen. Känns väl sådär halvdrygt. Men jag vet att det behövs. hehe...
Pengar är alltid bra att ha=) Sedan får jag se om jag sticker till en killkompis på lördag kväll å  umgås lite med honom. Möjligt att jag sover kvar om klockan blir mkt. Då kan jag ta en runda på gymmet på dagen på söndag innan jag sticker till jobbet:P haha.

Nej, nu börjar det faktiskt snart bli dags för sängen. Är ruggigt trött i armarna. SKa väl försöka läsa lite religion innan jag lägger mig också... På återseende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0