10-1 vinst mot Rimbo... men jag har skickat förfrågan till storvreta

Jag fick stå på sidan idag och skrika och peppa, när laget (Rasbo IK) i dag mötte Rimbo för andra gången i år. Jag tror laget var lite för inriktade på att det skulle bli en lätt match och seger. Men till en början såg det skakigt ut. Laget höll inte alls måttet om jag ska jämföra med förra helgens match mot Rimbo då jag spelade. Vi pressade inte, som vi gjorde då. Sedan hade Rimbo definitivt blivit tuffare. Det märktes att de insett att det inte är någon lek att spela i division 3. MEN de saknade mycket i sitt spel, samt hade en målvakt som kanske inte var den allra bästa. Så till slut kunde vi vinna med 10-1.

Hur länge jag blir kvar i Rasbo Ik är dock en fråga jag inte kan svara på i dagsläget. Jag har skickat förfrågan till Storvretas tränare om provträning vid jul. Så jag får se om de är intresserade. Jag hoppas verkligen det, för det verkar vara en bra välorganiserad klubb, med sikte på framtiden på kort sikt.



© Jenny Andersson-Mård      JAG (jenny) PÅ BILDERNA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0