Hur ska man tolka ordet tillsammans?

Häromdagen pratade jag om en kille, som de senaste två månaderna förändrat mitt liv.
Det är bara ett par dagar sedan vi bestämde oss för att försöka med varandra. Dock vet inte jag om jag tolkar saker och ting fel. Men för mig betyder ordet "att satsa på varandra / vara tillsammans" att man försöker ses så ofta det går. Men de dagar man inte kan ses på grund av de omständigheter som finns, så försöker man ändå prata med varandra mycket.
Jag vet inte om jag har fel tolkning på vad att vara tillsammans betyder, för just nu så känns det inte som vi pratar med varandra exakt alla dagar som vi inte kan ses. Jag känner mig åsidosatt ibland dessa dagar och funderar på om det är rätt av mig att känna det? Eller om jag tar i för hårt? Hur som helst känner jag mig extremt ledsen dessa dagar när han och jag knappt pratar något med varandra eller sms:ar heller. Och ju mer jag träffar honom, desto värre blir det varje dag som man inte hörs nästan alls. Och varje dag lever jag med rädslan att bli övergiven igen, som jag blivit jämt förrut av både killar och andra människor... Det gör att jag har svårt att intala mig att han inte kommer att göra det...

Jag är glad att han finns där. MEN! Jag önskar att han kunde finnas där jämt...

Hur ska ja tolka ordet tillsammans? Jag bara undrar...






Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta att ta i så hårt! Du verkar ju som enbart hängig och klängig som vill höras varje dag. Låt honom få lite tid på sig.

2008-12-07 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0