Du vet, jag är inget bra...

Stirrar på den där jävla klockan igen som bara tickar på... 20.54...
Tiden går.
Och ingenting kul gör man under tiden. Sitter bara och stirrar på lite mess och msnkonvarsationer med en massa tomma ord.
Hm man kan ju undra hur oärlig människor kan vara egentligen *tänker*
Har lust att bara skrika JÄVLA IDIOTER! åt alla.
Men vad fan tjänar det till när ingen lyssnar, när de fortsättet att köra sitt jävla race; fortsätter sårar.
Det spelar fan ingen roll längre. Det kommer ändå hela tiden tårar...
Tårarna torkar aldrig. De tar aldrig i helvete slut. Har ju gråtit som fan ju!
Undra varför jag hela jävla tiden sätter mig i den där jävla situationen; öppnar upp mig och tror att människor ska finnas där när jag håller på att förlora fotfästet? Öppnar mig och tror på deras jälva patetiska ord om att de gillar mig?
Tiden borde läka såren. Men de slits upp mer och mer för varje gång.

SUCK MY DICK!  *skrattar ironiskt*
Vadå jag spelar bara machoman som alla andra jävlar. Man ska ju fan inte visa känslor i den här sjuka världen.
Undrar om man blir mer behövlig med en kuk mellan benen. Fan vad kul. Kan jag bete mig som alla andra killar med. Tänka med kuken. Haha.

Nej då jag är absolut inte bitter. Det är bara förnamnet! Hehe.
Åh herrejävlar, nästan så att man är schizofren. Eller vad man säger. Haha.

Men ja, som Amy Winehouse sjunger i sin låt Back to Black om hur hon var tillgänglig för en kille som sedan bara fuckade henne liv och lämnade henne för något som han redan visste:
He left no time to regret, Kept his dick wet... with his same old safe bet. Me and my head high
And my tears dry. Get on without my guy. You went back to what you knew.
So far removed from all that we went through. And I tread a troubled track
My odds are stacked. I'll go back to black

We only said good-bye with words. I died a hundred times
You go back to her. And I go back to....

Han vågade inte kasta sig ut för stupet den jävla nollan och testa på ett annorlunda liv.


I låten I'm no good sjunger hon:

I cheated myself,
Like I knew I would,
I told you I was trouble,
You know that I'm no good.

Det stämmer så jävla bra in på mig. För ja, du vet...  Jag är inget bra!
SADLY BUT TRUE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0